دردشه كافيه 12

دردشه كافيه 12

اقوى شات عربى لكل العرب لتبادل الثقافات والمشاركات المتميزة من مختلف اعضاء الدول العربيه

الرئيسيةالرئيسية  دردشه كافيه 12دردشه كافيه 12  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

حبيبتى كنـــــزى انا احبك من داخل كرات الدم التى تتمشى فى قلبى

كاتب الموضوعرسالة
az3renaaa
عضو جديد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: حبيبتى كنـــــزى انا احبك من داخل كرات الدم التى تتمشى فى قلبى   الأربعاء 14 أكتوبر 2009 - 14:55

انتظرتك يا حبيبتى طوال ايامى وفى انتظارى احاول ان ارى عينك فا راها وهى تهتز ترمش برموشها وارى جمال نن عنيكى وهى تتكلم عنكى
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااه
الى جمالها حماهم الله فهم مثل الهلال بلونهم الابيض الجميل ولكن هناك قطعة من الهلال تختلف فهى تكون جزء يعرفوه الناس بجمال الانسااان فهم دائرتان الشكل لهم جمال وجازبية فهل هم كما رايتهم اشتاق الى رايتهم
اما قلبك الذى يتحدث معى طوال الوقت يشرح لى كم هو يحبنى وانا اتعايش معاه بكل قلبى لنكمل اهم جزء من الحياة الذى بدونة لن اقدر ان اعيش
*الحب*
الحب هو عشق بين ا

الطرفين يا سلااااااااااام على الدنيا فعين العشاق انا انا فاخدنى الحب بين احضانو الدافئة فوجدت نفسى احب يا سلام على الحب صبح وليل وفى الصبح ارى فى السماء بسحابها الابيض الجميل وهو يلف العالم فى دوران شامل ليترك فى كل مكان سحابة واحدة تنقسم لكل من يرى نفسو يحب

اما الليل فهو اجمل وقت طول قصة الحب لانة ان كنت توريد ان تحكى لحبيبك عن مشاعرك فهو يحسها من غير ان تتحدث معة ترى النجوم تحاكى نفسها وهى واقفة ولكن هل هى تتحدث عن الحب ام عن غدر الحبيب الى ال حبيبة فالنجم الواحد برى الانسان هل هو يحب ام لا يحب هل يحث ام لا يحث عندما تنظر الى النجوم يتشتت عقلك على ماذا تتحدث النجوم
ولمين تشكى للقمر
وان كانت تشكى للقمر
انا اشكى لمين وان شكيت
انا للقمر القمر يشكى لمين
ما اجملك ايها الابيض الذى لا يشكى لاحد
kinzy
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: حبيبتى كنـــــزى انا احبك من داخل كرات الدم التى تتمشى فى قلبى   الأربعاء 14 أكتوبر 2009 - 21:03

انا لساني عاجز عن الكلام .....مش لاقية كلام اقولو بعد كلامك الجميل دا ....بس كل الي اقدر اقولو انك انت و حبــــــــــك دا ليا اجمل حاجة في حياتي.. .ربنا يخليك ليا حبيبي ...........حببتــــــــــــــــــــك للابـــــــــــد كنــــــــــــــــــزي
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: حبيبتى كنـــــزى انا احبك من داخل كرات الدم التى تتمشى فى قلبى   الخميس 15 أكتوبر 2009 - 0:42

ايــــــــــه يا واااااااااااااااد الجمـــــــــــال ده

ده انت طلعـت سوســه

ربنــــا مش يحـــرمكم من بعــض ابداا

واشــوفكم اسعـــد النــاس يــــــــــارب

واهــم حــاجه تــاخد بالك منهااااا

تقبـــــل مــرورى

اخــتــــــك شهــــــــرزاااااااد

ASIER ELSAMT
الادارة
الادارة

مُساهمةموضوع: رد: حبيبتى كنـــــزى انا احبك من داخل كرات الدم التى تتمشى فى قلبى   الأربعاء 21 أكتوبر 2009 - 15:31

بـــــــــسم الله الرحمن الرحيم

مـــــوضوع جميل وشيق اتمنى المزيد

تقبل مرورى
اسير الصمت الحزين

أذا أردت شــــــيـــئا بــــــــقــــوة فأطلق ســــــراحة فإن عـــــــــاد لــــــك فــــــــــهــــو لـــــــك ، وإن لـــم يـــــعد فـــهو لـــيس لـــك من البـــــداية

http://caffe12.yoo7.com
ADMIN_BEKAA
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمةموضوع: رد: حبيبتى كنـــــزى انا احبك من داخل كرات الدم التى تتمشى فى قلبى   الخميس 24 ديسمبر 2009 - 15:01

موطوع جميل تقبلوا مروري اخوكم بيكاااااا

حبيبتى كنـــــزى انا احبك من داخل كرات الدم التى تتمشى فى قلبى
صفحة 1 من اصل 1